RSS
saye ni simple jer tp complicated gak nak pham...hahaha lau kat umah,saye da mcm adik bongsu pdahal sulung kot hey,adik2ku jgan buli akak korang ni cam tu lah... lau ngan budak bucuk pon slalu kne buli pnat gak blaja ni,tp lau saye da grad nt, nk keje kuat2,,, 4 my parents gak n budak bucuk yg jahat <3.... my bff,korang special kot.. thanxzzz sokmo ad 4 me (dak baik ni) hahahaha...:P

About Me

My photo
simple,kdang cerewet gak kot, kuat bebel...budak bucuk ta suke blek saye membebel.. juz dak ucuk knal saye yg sbnarnya.

Sunday, March 6, 2011

perempuan itu...

halllloooooooo....
hari ni tak tau na story mory psal topik aper,,
ummmm...tp hati ngah rasa sedih n entah lah..
tak patut nyer sayer beremosi lebih2 ni..
pnah tak rase prasaan cinta yg sgt mendalam buat seseorang..
dlu slalu dgar pesan orang tua2,
klau bencikan seseorang,jgan terlalu mmbenci
and lau sukakan seseorang,jgan terlalu ikot prasaan
itu ppatah yang semua tahu
tapi lau hati dah sayang,sayer pown rasa pkara yg sama
sakitkan bile sayer suda memberi yang terbaik
tapi sayer rase mcam sayer tak penting,
sayer terlalu mencintai dia,
tersangat...
sayer tak kan pandang orang lain,selain awak.
sayer tak peduli apa orang kata pasal awak
sayer tak kesah untuk bersama awak
sayer lah perempuan itu,
perempuan yang akan sentiasa ada untuk awak
mengisi hari2 awak,
mencintai dengan sepenuh hati sayer,
sayer akan cube sebaik mungkin untuk awak rasa
bahagia di sisi sayer,
bersama sayer,awak tak perlu risau,
walaupun sayer  seorang perempuan,
saya kuat awak..
untuk jaga awak..
tak perlu risau pasal sayer,
sayer akan jage diri sayer,
sayer akan kuat demi awak..
dulu sayer mengharapkan yang sama dari awak
menghargai perasaan sayer,
menjaga hati sayer ,
sayer mahu awak layan sayer selayaknya,
sebagai kekasih awak..
tapi sayer silap,
cinta yang ada dalam diri sayer ,
memang ditujukan khas buat awak,
awak tak perlu nak menjaga hati saya,
menghargai perasaan saya,atau
melayan saya seperti seorang yang awak aggap kekasih
biar lah sayer mencintai awak dengan sepenuh hati sayer
sayer tak akan penah menyesal,
sayer tak mengharapkan lebih,
cumer nak awak tahu,
sayer sangat cintakan awak,
sayer akan sentiasa menjaga awak,
awak jangan risau,
awak tak perlu takut2
nak berkongsi andai awak telefon atau mesej
dengan perempuan lain,
ceritalah...
sayer akan tetap sayang awak,
sayer sedar,awak bukan milik sayer sehalalnya lagi,
andai suatu hari nanti ,
sayer sudah menjadi yang halal untuk awak,
sayer masih tidak punya hak untuk menafikan hak awak
untuk punya kekasih untuk cukup quota,
walaupun banyak perkara yang
buat saya sedih,
tapi saya kuat demi awak
jngan risau,sayer tak kan pernah menceritakan buruk awak,
awak sempurna di mata sayer,
tak perlu awak nak tukar jadi orang lain,
awak baik,ramai yang akan seronok dan
bahagia di samping awak,
sayer paham..
dan sayer terlalu bahagia punya awak dalam hidup sayer,
saper lah sayer untuk menghalang
awak bahagia
saper lah sayer untuk mengahalang
orang lain bahagia,
baik -baik sayang ,
sayer ada untuk awak...
berkawan lah awak sebnyak mana awak ingin berkawan
kenal lah hidup ini syg,,,
hidup yang kadang2 tidak adil,
nanti jangan risau,
bile awak dah benar2 kenal dunia
dan putaran yang tak kan penah berhenti,
awak akan tahu betapa luas dan kadang2
kita akan terlihat putaran
kesalahan sendiri,
waktu sayer akan ada untuk awak,
memimpin tangan awak,
dan sayer bawa awak lihat,
betapa dalam cinta sayer untuk awak,
sayer perempuan itu
perempuan yang akan ada untuk awak
walau ke hujung dunia

3 comments:

sweet cancer gulrz said...

y yunk???
story r lau de pew2...
bse r..time cpl mmg byk dugaan die..ak n mi pon sme kot..so try slow talk k...

azlan nawi said...

story la....kapel tu x sume indah...ckp lelok yew..

aida saari said...

takper...ntah lah..ak da terlalu syg org..mgkn kdang2 ak terasa dngan satu2 pkara..ak tak tau lah ptot ker ak beremosi lbh2..ak cume berharap kan die sdar ak tak men2 n siyes ngan die.ko ngan mi cam maner?

Post a Comment

 
Copyright aida saari 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template